re w połączeniu ze sobą dadzą upragniony efekt.
Pierwszą i najważniejszą formą promowania strony jest jej pozycjonowanie, czyli wszelkie działania mające na celu spowodowanie, że nasza witryna internetowa znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to żmudny proces, którego efekty widoczne są po pewnym czasie, dlatego zanim będą one widoczne warto zastosować również inne formy promocji jakimi jest płatana reklama. Pamiętać należy jednak o tym, że aby odnieść sukces, zarówno czynności pozycjonujące stronę www jak i kampanie reklamowe, powinny być dobrze przeprowadzone. W innym wypadku może okazać się, że google zauważy nieuczciwe praktyki związane z pozycjonowaniem, a efekt tego będzie zupełnie odwrotny od zamierzonego.
W związku z powyższym podejmując decyzję o promowaniu naszej strony internetowej, zlećmy te czynności osobom, które się na tym znają. Wprawdzie zapłacimy trochę więcej, jednak z całą pewnością zwróci się to z nawiązką, a nasza firma osiągnie sukces.
Bezwzględnie powinniśmy celować w pierwszą dziesiątkę
Jeżeli ktoś zabiera się za biznes internetowy to powinien wiedzieć, że konkurencja w tej dziedzinie jest na tyle duża, iż trzeba się naprawdę napocić, by wyjść ze swoją usługą bądź produktem do klienta. Przykładowo, nie wystarczy przygotować (nawet najlepszej) strony internetowej i cierpliwie oczekiwać na odwiedzających. Kluczowe jest tutaj bowiem odpowiednie pozycjonowanie, szczególnie w wyszukiwarce Google. W pozycjonowaniu chodzi o to, by dla konkretnych fraz kluczowych, nasza strona znalazła się jak najwyżej na liście. Bezwzględnie powinniśmy celować w pierwszą dziesiątkę dla danej frazy.
Oczywiście, skuteczne pozycjonowanie to nie jest coś, czym zajmiemy się sami, ale musimy zlecić to profesjonalnym pozycjonerom, którzy zazwyczaj działają wewnątrz agencji reklamowej. Pozycjonowanie obejmuje zarówno dopasowanie treści i budowy samej strony do wymagań algorytmu, jak i budowanie zewnętrznych linków do witryny z zaufanych i wartościowych miejsc. Oprócz pozycjonowania oczywiście może być zastosowana także internetowa reklama, którą Google oddaje firmom i przedsiębiorcom. Nasza witryna oprócz organicznych wyników może się bowiem pojawiać w wynikach sponsorowanych dla wybranej frazy.
Trzeba to jednak wykonać mądrze bo
Kiedy prowadzimy bloga, pozycjonowanie naszej strony w wyszukiwarkach jest bardzo ważne. Dzięki temu czytelnicy znacznie łatwiej nas znajdą i być może zostaną z nami na dłużej. Dlatego właśnie warto zadbać o odpowiednie pozycjonowanie strony w Google. Jest na to kilka sposobów, a najpopularniejszym będzie poznanie zasad SEO i stosowanie się do nich. W dużej mierze polega to na tym, że umieszczamy na stronie wystarczająco słów kluczowych, które potem Google wyszukuje i sugeruje użytkownikom naszą stronę. Trzeba to jednak wykonać mądrze, bo przecież naszego bloga mają czytać przede wszystkim ludzie, a nie roboty. Dlatego dodanie na niego blogu tekstu, w którym znajdą się wyłącznie słowa kluczowe nie będzie miało za dużo sensu. Poza tym, ciekawym sposobem na pozycjonowanie naszej strony jest reklama w Google. Jeśli wykupimy sobie taką usługę, nasz blog będzie się wyświetlał pierwszy na liście wyników, ale za to będzie miał tabliczkę z napisem "reklama", co może sprawić, że część użytkowników go ominie. Dlatego też lepszym sposobem będzie nauczenie się trochę o słowach kluczowych i organiczne wejście na szczyt wyszukiwarki Google. W ten sposób uczciwie zyskamy nowych czytelników do naszego bloga